Livrare gratuită pentru comezile cu valoare mai mare de 180 de lei

Editura ASCR
Coș

Nu aveți niciun produs în coș.

  • Înregistrare
  • Logare
  • Înapoi
  • Noutati
  • Colecții
    • Psihologie și viață
    • Psihologul expert
    • Educație
    • Cărţi pentru copii
    • Consiliere școlară
    • Confluențe
    • Softuri educaţionale
    • E-book
    • Doctorate
  • Despre noi
    • În curs de apariție
    • Colectiv de referenți
    • Clasificare
    • Echipa
  • Titluri pentru specialiști
  • Public larg
  • Promoții
  • Blog
  • Doctorate
  • Contact
Editura ASCR
Editura ASCR
Coș

Nu aveți niciun produs în coș.

  • Pagina Principală /
  • Identificarea factorilor psiho-sociali pentru elaborarea unui program educaţional de intervenţie pentru optimizarea performanţei şcolare a adolescenţilor
  • Identificarea factorilor psiho-sociali pentru elaborarea unui program educaţional de intervenţie pentru optimizarea performanţei şcolare a adolescenţilor

Mai Multe Vizualizări

  • Identificarea factorilor psiho-sociali pentru elaborarea unui program educaţional de intervenţie pentru optimizarea performanţei şcolare a adolescenţilor
  • Pagina Principală /
  • Identificarea factorilor psiho-sociali pentru elaborarea unui program educaţional de intervenţie pentru optimizarea performanţei şcolare a adolescenţilor

Identificarea factorilor psiho-sociali pentru elaborarea unui program educaţional de intervenţie pentru optimizarea performanţei şcolare a adolescenţilor

ISBN: 978-606-977-053-5
  • Listă Dorințe

În Stoc

  • Descriere
  • Informaţii
  • Informaţii adiţionale
  • 0 Recenzie(i)
Descriere
„Această teză de doctorat, prin cercetările efectuate, aduce un plus de informație datelor din literatura de specialitate cu privire la performanța școlară și la prevenirea abandonului școlar. Modul de abordare, conceptual și practic, propus de autoare prin lucrarea de față, constituie o modalitate de lucru menită să ducă la stabilirea unui protocol intervențional. [...] Prin tema dezbătută, ea aduce noutăți în elucidarea unor probleme științifice și practice în ceea ce privește identificarea factorilor psiho-sociali pentru elaborarea unui program educațional de intervenție care vizează optimizarea performanței școlare a adolescenților.”
Informaţii
ISBN 978-606-977-053-5
Autor Alexandra Chiș
Anul aparitiei 2020
Informaţii adiţionale
0 Recenzie(i)

Scrie o recenzie

Scrieți Propria Recenzie

    stele

Înscrieţi-vă la

Newsletter

Social

© 2021 Editura ASCR | Powered by blugento

  • Colecții
  • Psihologul expert
  • Educație
  • Cărţi pentru copii
  • Consiliere școlară
  • Confluențe
  • Informatii
  • Despre noi
  • Contact
  • Arhivă
  • Termeni si condiţii
  • Politica de confidenţialitate
  • Servicii
  • Politica de utilizare cookie-uri
  • ANPC
  • Livrare
  • Soluționarea litigiilor
  • Contact
  • T 0756 164 681
  • M [email protected]
×

Acest site web utilizează Cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de social media și pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, împărtășim informații despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii noștri de socializare, publicitate și analiză, care îl pot combina cu alte informații pe care le-ați furnizat-o sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor. Sunteți de acord cu cookie-urile noastre dacă continuați să utilizați site-ul nostru web.

Mai multe detalii
×

Logare Creare Cont
Category