Livrare gratuită pentru comezile cu valoare mai mare de 180 de lei

Editura ASCR
Coș

Nu aveți niciun produs în coș.

  • Înregistrare
  • Logare
  • Înapoi
  • Noutati
  • Colecții
    • Psihologie și viață
    • Psihologul expert
    • Educație
    • Cărţi pentru copii
    • Consiliere școlară
    • Confluențe
    • E-book
    • Doctorate
  • Despre noi
    • În curs de apariție
    • Punct de vânzare
    • Colectiv de referenți
    • Clasificare
    • Echipa
  • Titluri pentru specialiști
  • Public larg
  • Promoții
  • Blog
  • Doctorate
  • Contact
Editura ASCR
Editura ASCR
Coș

Nu aveți niciun produs în coș.

  • Pagina Principală /
  • Intervenții cognitiv-comportamentale în educație
  • Intervenții cognitiv-comportamentale în educație

Mai Multe Vizualizări

  • Intervenții cognitiv-comportamentale în educație
  • Pagina Principală /
  • Intervenții cognitiv-comportamentale în educație

Intervenții cognitiv-comportamentale în educație

Ghid practic

ISBN: 978-606-8244-95-2
Scrisă de profesioniști vizionari, ale căror texte exprimă tendințele actuale în intervențiile cognitiv-comportamentale aplicate în mediul școlar, această carte prezintă intervenții fundamentate științific pentru cele mai frecvente dificultăţi cu care se confruntă tinerii de vârstă școlară.
90,00 RON
Adăugare în Coș
sau
  • Listă Dorințe

În Stoc

  • Descriere
  • Informaţii
  • Răsfoiește
  • Informaţii adiţionale
  • 0 Recenzie(i)
Descriere
Aceasta este o lucrare de referință pentru profesioniștii din domeniul educației, pentru clinicieni și pentru studenții din domeniu. Ea demonstrează că modelul cognitiv-comportamental este ideal în intervenţiile din mediul şcolar, pentru că răspunde nevoii instituțiilor de învățământ de a beneficia de servicii de sănătate mintală flexibile și de scurtă durată. Modelul cognitiv-comportamental permite desfășurarea în același timp a intervențiilor care se centrează pe factori situaționali, cognitivi, comportamentali, afectivi și sociali, inerenți în multe probleme întâlnite la tineri.

Scrisă de profesioniști vizionari, ale căror texte exprimă tendințele actuale în intervențiile cognitiv-comportamentale aplicate în mediul școlar, această carte prezintă intervenții fundamentate științific pentru cele mai frecvente dificultăţi cu care se confruntă tinerii de vârstă școlară:
depresie
anxietate
ADHD
hărțuire
furie, agresivitate, intimidare
dizabilităţi de dezvoltare
tulburări din spectrul autist dificultăți de învățare
refuz şcolar
mutism selectiv
tulburări de comportament alimentar
abuz de substanţe
orientări sexuale: lesbiană, gay, bisexuală, transsexuală, identitate sexuală nedefinită

Elementul de noutate al acestei ediții constă în abordarea unor subiecte precum hărțuirea digitală, consultanța părinților și a cadrelor didactice, practicile de disciplinare pozitivă la nivelul școlii și tulburarea bipolară.

Versiunea în limba română este traducerea ediţiei a doua a cărţii COGNITIVE-BEHAVIORAL INTERVENTIONS IN EDUCATIONAL SETTINGS. A Handbook for Practice, editată de Rosemary B. Mennuti, Ray W. Christner, Arthur Freeman. Această ediţie a apărut în anul 2012, la Routledge, Taylor & Francis Group LLC, New York.

Cele 24 de capitole ale cărţii prezintă o descriere clară a fiecărei probleme, o trecere în revistă a suportului empiric pentru tratamentele de orientare cognitiv-comportamentală aplicate în școală și în afara ei, metode de evaluare, o conceptualizare a problemei din perspectiva terapiei cognitiv-comportamentale, intervenții specifice și exemple ilustrative de caz.

O altă secțiune descrie implementarea intervențiilor cognitiv-comportamentale în sistemul școlar pentru dezvoltarea rezilienței în context școlar, consultanța comportamentală, programele de disciplinare pozitivă implementate la nivel de sistem școlar, precum și reacţia în situaţii de criză din școală.

Rosemary B. Mennuti, doctor în științe ale educației, psiholog școlar cu atestare recunoscută la nivel național, este coordonatorul programelor de psihologie școlară din cadrul Departamentului de Psihologie al Philadelphia College of Osteopathic Medicine. Ray W. Christner, doctor în psihologie, psiholog școlar cu atestare recunoscută la nivel național, este președinte și director al companiei Cognitive Health Solutions, din Hanover, Pennsylvania. Este psiholog cu drept de liberă practică, psiholog școlar autorizat și cadru didactic adjunct la Philadelphia College of Osteopathic Medicine. Arthur Freeman, doctor în științe ale educației, membru al Consiliului American al Psihologilor Profesioniști, este coordonatorul programului doctoral de psihologie clinică din cadrul Midwestern University.
Informaţii
Timp de livrare 2-3 zile lucrătoare
ISBN 978-606-8244-95-2
Anul aparitiei 2016
Traducerea Alexandra Tomiță
Dimensiuni (cm) 16,5 x 24
Editor Rosemary B. Mennuti, Ray W. Christner, Arthur Freeman
Nr. pagini 672
Răsfoiește
  • CuprinsInterventiiCognitivComportamentale
Informaţii adiţionale
0 Recenzie(i)

Scrie o recenzie

Scrieți Propria Recenzie

    stele

Înscrieţi-vă la

Newsletter

Social

© 2022 Editura ASCR | Powered by blugento

  • Colecții
  • Psihologul expert
  • Educație
  • Cărţi pentru copii
  • Consiliere școlară
  • Confluențe
  • Informatii
  • Despre noi
  • Contact
  • Arhivă
  • Termeni si condiţii
  • Politica de confidenţialitate
  • Servicii
  • Politica de utilizare cookie-uri
  • ANPC
  • Livrare
  • Soluționarea litigiilor
  • Contact
  • T 0756 164 681
  • M [email protected]
×

Acest site web utilizează Cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de social media și pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, împărtășim informații despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii noștri de socializare, publicitate și analiză, care îl pot combina cu alte informații pe care le-ați furnizat-o sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor. Sunteți de acord cu cookie-urile noastre dacă continuați să utilizați site-ul nostru web.

Mai multe detalii
×

Pentru a putea adauga produse in lista de dorinte, te rog sa te autentifici.

Logare Creare Cont
Category